Thisted Ro- og Kajakklub

Velkommen til vores oase ved Limfjorden i Thisted

Velkommen til vores oase ved Limfjorden i Thisted – et aktivt mødested, hvor de rytmiske tag fra traditionelle robåde, den eventyrlige ånd fra coastalbåde, roen fra havkajakker, balancen fra SUP-boarding og energien fra vores livlige ungdomsafdeling forenes i rammerne af den fortryllende natur i Thy.

Hos os kan du opleve vandsport i en fællesskabsdrevet klub med masser af aktiviteter og gode faciliteter. Vi tilbyder kurser for nye medlemmer og rosports eventyr for alle niveauer, fra begyndere til erfarne.

Vi har et årshjul med masser af spændende aktiviteter planlagt af medlemmerne, der inkluderer ugentlige gruppeture i lokalområdet, ture til spændende destinationer, fester og klubaftener. I Vores faciliteter, tæt placeret ved vandkanten, har vi robåde, coastalbåde, havkajakker og SUP-boards til rådighed, og der er mulighed for opbevaring af egen kajak. Efter eventyret kan du trække dig tilbage til vores moderne omklædnings- og bruserum til et varmt bad, og efterfølgende dele dagens oplevelser over en forfriskning i vores fælles opholdsrum eller gårdhave med grill. Vi har et godt udstyret værksted til reparationer og vedligeholdelse af alle bådtyper, og holder vejret os på land er der ro-ergometre til rådighed, så formen altid kan holdes ved lige.

Vores Kajakklub er mere end bare et sted for sport; det er et fællesskab af aktive medlemmer, der deler en passion for vand og natur, hos os bliver du en del af et pulserende og imødekommende samfund.

Vi ser frem til at byde dig velkommen til vores klub og dele alle de eventyr, der venter på vandet og i klubbens aktiviteter!